آشنایی با دوربین 360 درجه
eriket
عمومی
پنج شنبه 7 فروردين 1399برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : admin

آشنایی با دوربین 360 درجه

رانندگی در شهرهای شلوغ کار نسبتا دشواری است که خستگی زیادی به همراه دارد، چرا که راننده باید تمرکز بالایی داشته باشد تا در معرض تصادف قرار نگیرد. البته با وجود دقت و تمرکز نیز باز شاهد تصادفاتی هستیم که ناشی از برخورد خودرو به نقاط کور هستند. در واقع راننده نمی‌تواند تمام اشیا اطراف خودرو را مشاهده کند، بنابراین اینجاست که دوربین 360 درجه کاربرد دارد. با تجهیز خودرو به این آپشن تصاویر فضای اطراف خودرو در اختیار راننده قرار می‌گیرد و لذا به راحتی می‌تواند با آگاهی از اشیا و اجسام متحرک و غیر متحرک اطراف رانندگی کند. دوربین 360 درجه دارای یک نرم افزار مخصوص است که وظیفه دارد اطلاعات دریافت شده از طریق دوربین‌ها و سنسورها را پردازش کند و یک نمای کامل 360 درجه از فضای اطراف خودرو را بر روی صفحه نمایشگر خودرو نشان دهد. گفتنی است این فیلم‌ها و تصاویر که به صورت زنده به راننده نشان داده می‌شوند، قابلیت ثبت و ضبط نیز دارند که در مواقع تصادف به عنوان یک مدرک معتبر قابل استناد هستند.

کاربردهای دوربین 360 درجه نیسان جوک

رانندگی در محیط‌های تنگ و باریک، خصوصا با خودروی نیسان جوک همواره با احتمال برخورد به اجسام اطراف همراه است، اما اگر خودرو به آپشن دوربین 360 درجه نیسان جوک مجهز باشد، راننده به سادگی می‌تواند ایمن براند و با آگاهی از موانع راه، با آن‌ها برخورد نکند. از دیگر کاربردهای دوربین 360 درجه کمک به پارک کردن آسان است. در واقع پارک کردن به تنهایی کار سختی است و لازم است یک نفر از بیرون خودرو راننده را راهنمایی کند. دوربین 360 درجه از اطراف خودروی شما فیلم برداری می‌کند و با وجود آن به تنهایی بدون کمک فرد دیگری و حتی با آینه‌های تا شده نیز می‌توانید به سهولت خودروی خود را پارک کنید. به طور خلاصه می‌توان گفت این آپشن به راننده کمک می‌کند تا بدون پیاده شدن از خودرو و یا کمک فرد دیگر از اطراف اتومبیل خود آگاه باشد و تصاویر آن را بر روی صفحه نمایشگر خودرو خود مشاهده کند، لذا مانور راننده را حرفه‌ای کرده و احتمال تصادف را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. 

خرید دوربین 360 درجه نیسان جوک | نصب دوربین 360 درجه نیسان جوک

برای خرید این محصول توصیه می‌شود حتما مدل فابریک آن را تهیه کنید، چرا که این آپشن بر روی تقریبا تمام خودروها قابل نصب است ولی چنانچه فابریک خود خودرو باشد عملکرد رضایت بخش‌تری دارد. دوربین 360 درجه مخصوص خودرو نیسان جوک یک گندم کار دی وی دیبردی برای این خودرو است که به شبکه نسل چهارم یا همان LTE نیز متصل می‌شود. تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌ها و سنسورهای این آپشن بر روی صفحه نمایش 3 اینچی نمایش داده می‌شوند و البته قابلیت ارسال به گوشی راننده را نیز دارند. خوشبختانه کیفیت این تصاویر بسیار بالاست و در نتیجه کیفیت تصاویر به صورت 4k، full HD و super HD با وضوح بالا را ارائه می‌دهد. نصب دوربین 360 درجه نیسان جوک کاری حساس و تخصصی است که باید آن را از کارشناسان این حوزه بخواهید. این آپشن دارای 4 دوربین است که در سپر جلو، سپر عقب و زیر آینه‌های جانبی نصب می‌شوند تا بتوانند تصاویری همه جانبه از دور تا دور خودرو بگیرند. برای نصب این آپشن می‌توانید با ما در ارتباط باشید. متخصصان گندم کار دی وی دی با سال‌ها تجربه با نصب اصولی این آپشن بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

تاریخچه خودرو لندکروز

اکنون چهل سال است که کمپانی خودروسازی تويوتا در ‌ايران حضور دارد و توانسته است سهم بزرگی از بازار خودروهاي شاسي بلند را در ایران تصاحب کند. دو مدل GXR و VXR از اتومبیل های لندکروز در ایران در عرضه مي‌شوند. از لحاظ فنی باید گفت تویوتا لندکروز دارای موتور 400 سي سي شش سيلندر و گيربکس پنج دنده اتوماتيک تيپ ترونيک است که می تواند 240 اسب بخار قدرت تولید کند. به جهت استفاده از موتور 400 ‌سي سي مذکور در ‌اين اتومبیل، راننده می تواند پدال گاز را حداکثر تا سرعت 200 ‌کيلومتر در ساعت فشار دهد. در ادامه به توضیح سیستم رادار نقطه کور لندکروز می پردازیم.

معرفی رادار نقطه کور لندکروز BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM

رادار نقطه کور، یکی از سیستم‌هایی است که در ابتدا اخیراً توسط ولوو معرفی شد و سپس در سایر شرکت‌ها نیز مورد استفاده قرار گرفت که الان در بسیاری از شرکت‌ها برندهای بسیار باکیفیت و معتبری از این محصول مانند رادار نقطه کور لندکروز ساخته می‌شود. مواجه شدن با نقطه کور در هنگام رانندگی برای هر راننده‌ای پیش آمده است. در برخورد با چنین موقعیتی، راه حل هایی وجود دارد مثلاً در هنگام پارک کردن و زمانی که جای پارک محدود باشد، برخی از افراد از خودرو پیاده شده و پشت ماشین را نگاه می‌کنند و مجدداً سوار شده و به پارک کردن می‌پردازند. برخی دیگر از افراد متأسفانه با شیئی در پشت ماشینشان برخورد می‌کنند. برخی نیز که از تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار هستند از رادار نقطه کور لندکروز استفاده کرده و موانع را تشخیص می‌دهند و البته احتمال حادثه برایشان بسیار اندک می‌شود. کارایی رادار نقطه کور لندکروز بدین صورت است که این رادار در گوشه‌های پشت ماشین نصب می‌شود و هنگامی که یک شیء اعم از خودرو، انسان یا چیز دیگری در حوزه رادار ( 5/9 متر و 3 متر ) قرار بگیرد توسط یک چراغ هشدار دهنده مثلثی شکل زردرنگ واقع در کنار آینه بغل به راننده هشدار داده می‌شود. اگر مانع مذکور، یک خودرو باشد چراغ با حالت چشمک زن هشدار خواهد داد و در صورتی که مانع درحال نزدیک شدن باشد رنگ زرد چراغ به قرمز تبدیل می‌شود.

ویژگی های سیستم رادار نقطه کور لندکروز

سیستم رادار نقاط کور لندکروز یا همان سیستم هشدار دهنده نقاط کور که در ابتدا ایده و ارائه اولیه آن متعلق به کمپانی ولوو بوده است در عقب ماشین در گوشه ها قرار داده می شود و کارش تشخیص موانع واقع در نقاط کور است. اعلام هشدار به راننده از طریق چراغ مثلثی زرد رنگ کنار آینه بغل انجام می شود. در این سیستم اگر راننده درحال نزدیک شدن به مانع مشخص شده به وسیله رادار شود رنگ چراغ به قرمز تغییر پیدا می کند. البته غیر از چراغ، از ویبراتور صندلی و یا بوق هشدار هم می توانید جهت اعلام هشدار استفاده کنید. انتخاب نوع سیستم هشدار به شما و سلیقه شما بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم شما هم سیستم رادار نقطه کور را بر روی خودروی خودتان نصب کنید تا با افزایش ایمنی اتومبیلتان، احتمال رخداد حادثه و یا حتی برخورد کوجک خودرو را صفر کنید. مهمترین مولفه در کارکرد یک خودرو، سطح ایمنی آن است. اگر ماشین شما به رادار نقطه کور مجهز نباشد احتمال دارد در هنگامی که دنده عقب می روید با فردی برخورد نمایید و این قضیه برای شما تلفات جانی به همراه داشته باشد. بنابراین ایمنی اتومبیل خود را افزایش دهید. یکی از مواردی که باعث خستگی و حواسپرتی رانندگان می شود تعویض دنده است که ممکن است دنده درست جا نرود یا به موقع دنده تعویض نشود که هم باعث آسیب به خودرو و هم باعث خستگی و کلافگی راننده می شود. از این رو با پیشرفت صنعت خودرو آپشنی به نام پدل شیفتر یا دنده پشت فرمان به خودروها اضافه شد. بعضی از خودروها مانند نیسان جوک فاقد این آپشن هستند. اما نگران نباشید، شما میتوانید به راحتی پدل شیفتر نیسان جوک را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از شرکت گندم کار دی وی دی تهیه کنید و از رانندگی لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا پدل شیفتر نیسان جوک را بیشتر برای شما معرفی کتیم. خرید-سنسور-360-درجه-نیسان-جوک-با-بالاترین-کیفیت

پدل شیفتر چیست؟ | کار کردن با پدل شیفتر نیسان جوک چگونه است؟

پدل شیفتر وسیله‌ای است که به صورت دو دکمه طراحی شده و پشت غربیلک فرمان قرار می‌گیرد. یکی از این دکمه‌ها را برای اضافه کردن دنده و دکمه دیگر را برای کم کردن دنده درنظر گرفته‌اند و اگر هر دو پدل را باهم بگیرید دنده خلاص می‌شود. استفاده از پدل شیفتر مزایای بسیاری دارد که شاید در نگاه اول برای خیلی از افراد مشخص نباشند. مزایایی مانند کاهش مصرف سوخت و افزایش دقت راننده در رانندگی. با تغییر دنده به وسیله‌ی پدل شیفتر سرعت تعویض دنده هم بالاتر می‌رود که این به شتاب گرفتن خودرو هم کمک می‌کند. این اشکال در تعویض دنده زیاد پیش می‌آید که با تعویض دنده حواس و تمرکز راننده از فرمان ماشین پرت شده و برای لحظه‌ای کوتاه ماشین از کنترل راننده خارج می‌شود. با جایگاهی که پدل شیفتر دارد راننده نیازی به برداشتن دست از روی فرمان ندارد و تمام تمرکزش روی کنترل خودرو خواهد بود. در نهایت استفاده از این سیستم برای تعویض دنده، خستگی راننده را کم می‌کند. نصب سیستم پدل شیفتر از آن جهت اهمیت دارد که این پدل روی خودرویی نصب می‌شود که با سیستم برقی مالتی پلکس طراحی شده است بنابراین در این خودروها برای گرفتن انشعاب برق از باتری خودرو حساسیت زیادی باید داشت. به این صورت که برای گرفتن برق مورد نیاز سیستم‌های جانبی مانند سیستم صوتی و نویگیشن نباید از برق ورودی به گیربکس، به داخل کابین انشعاب گرفت. اگر کار نصب سیستم‌های صوتی و یا پدل شیفتر را به فرد متخصص نسپارید، امکان رعایت نکردن نکته ذکر شده بسیار زیاد خواهد بود و با چنین عملکردی فرد باعث کم شدن ولتاژ ورودی به گیربکس خودرو شما می‌شود. از آن جایی‌که سوپاپ‌ها و شیرهای هیدروالکترونیکی گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به افت ولتاژ حساسیت دارند با گرفتن انشعاب از باتری و افت ولتاژ ایجاد شده، بعد از مدتی سیستم پدل شیفتر خودرو دچار اختلال می‌شود و این اختلال در نهایت منجر به خراب شدن کامل آن هم می‌شود. اگر برای رفع این خرابی به فردی مراجعه شود که تخصص لازم را ندارد علاوه‌بر دریافت و نصب قطعات بی کیفیت و عدم تشخیص صحیح، به گیربکس خودرو آسیب رسیده و از کار می‌افتد. پس اگر قصد خرید و نصب پدل شیفتر نیسان جوک را دارید حتما دقت کنید که نصب آن را به فرد ماهر در این امر بسپارید تا از آسیب دیدن گیربکس و متحمل شدن هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید. در ادامه نکاتی برای خرید و نصب این آپشن بیان می‌کنیم.

جهت بهره مندی از خدمات، مشاوره رایگان در انتخاب تجهیزات جانبی خودرو خود با ما تماس بگیرید. 021-66766802 021-66738724 09124358381

خرید پدل شیفتر نیسان جوک | نصب دنده پشت فرمان نیسان جوک

در نصب هر آپشن هدف ایجاد راحتی و آسایش راننده و سرنشینان خودرو است. برای رسیدن به این هدف باید به دو نکته‌ی اساسی یعنی اصل بودن و کیفیت کالا یا قطعه و نصب ماهرانه توسط متخصص توجه کنید. برای آن که این دو نکته را رعایت کنید کافیست از فروشگاهی معتبر خرید خود را انجام دهید و برای نصب هم فرد باتجربه و متخصص را بیابید. فروشگاه گندم کار دی وی دی ازجمله مراکز معتبری است که می‌توانید برای خرید پدل شیفتر نیسان جوک باکیفیت به آن رجوع کرده و خریدی با اطمینان خاطر انجام دهید. همچنین تیم متخصص و باتجربه نصب ما در گندم کار دی وی دی، در نصب دنده پشت فرمان نیسان جوک دارای تجربه و تخصص بالایی هستند که این آپشن را به صورت فابریک برای شما نصب می‌کنند که عوض کردن قسمت manual دنده را با استفاده از پدل‌های شیفتر به راننده می‌دهد. برای خریدی مطمئن، می‌توانید بصورت تلفنی و قبل از انجام خرید از مشاوره رایگان کارشناسان ما درباره‌ی این آپشن استفاده کنید و یا برای بهره‌مندی از خدمات نصب توسط فرد باتجربه و خبره در این امر با ما تماس بگیرید تا فرد متخصص به مکان شما فرستاده شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان eriket و آدرس eriket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: